Concert “Bad Duck”

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert op Vrijdag 26 November het concert van muziekgroep “Bad Duck” in het wijkcentrum “De Nieuwe Stede”, Capucijnenstraat 156, Tilburg. Inloop concert: vanaf 20.00 uur. Concert van 20.30 uur tot 21.30 uur. Entree: 10 euro per persoon, cash betalen, pinnen is niet mogelijk. Wel QR check.

Graag vooraf reserveren via: info@kunstdichterbij.nl

Achtergrond informatie over “Bad Duck”. “Bad Duck” is back. Na ruim een jaar gedwongen rust, is Bad Duck er helemaal klaar voor om opnieuw de harten van het Tilburgse publiek te veroveren. Vanwege de ziekte en het tragische overlijden van zangeres Beike Grosfeld, moest de band een stapje terug doen. Ze zijn echter terug op het podium met Miranda Sebes als nieuwe zangeres en een kersverse bassist, Frank Marchand. Bad Duck is in 2007 ontstaan vanuit een workshop improvisatie bij de Tilburgse muziekschool. Sinds die tijd heeft de band zich muzikaal ontwikkeld tot wat het nu is: een band met een gevarieerd muzikaal repertoire. Van pop tot soul, funk en ska, vaak met een jazzy randje en altijd veel ruimte voor de blazers. Dit resulteert in op maat gesneden uitvoeringen van bekende en minder bekende nummers: van Amy Winehouse tot James Brown en Joe Cocker. Voor een voorproefje van wat Bad Duck te bieden heeft, kun je terecht op YouTube. Zie ‘compilatie Bad Duck 2018’. https://youtu.be/rZvPAXccBiU. Meer informatie is te vinden op de website www.bad-duck.nl  Dus wil je dit bijzonder concert meemaken, reserveer dan tijdig via de mail: info@kunstdichterbij.nl Graag tot Vrijdag 26 November.

Groet Henk Verhoeven, Stichting Kunstprojecten Tilburg

info@kunstdichterbij.nl  tel: 013 – 543 33 49, 06 – 447 45 911.