concert “David Bowie”

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert een “David Bowie” concert in het restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Het concert vind plaats op Zondagmiddag 23 Oktober. Als u bij het concert wilt zijn, kunt u via de achterkant van het restaurant naar binnen gaan via de Reeshofdijk.
Inloop concert: vanaf 14.00 uur.
Concert van 14.30 uur tot 15.30 uur.
Entree: 10 euro per persoon, cash betalen – pinnen is niet mogelijk.
Graag vooraf reserveren via: stichtingkunstprojecten@gmail.com
Achtergrond informatie van de artiest Rias Baarda, die dit “David Bowie”
Concert uitvoert.
Rias Baarda kwam al vroeg met “Bowie” in aanraking: op vierjarige leeftijd snauwde hij vanaf de achterbank van de auto onderweg naar een vakantiebestemming de rest van het gezin af als men het waagde door Space Oddity heen te praten. Hij studeerde in 2005 weliswaar af op gitaar aan de Pop Academy van Codarts Rotterdam maar de werkelijke passie ligt bij het zingen. Zijn eerste stappen als frontman maakte hij met de electropopband 2nd Place Driver en stond daarmee al eens op het Lowlands festival. Ook speelde hij in verscheidene coverbands. Na door de jaren heen vele vergelijkingen met Bowie naar het hoofd geslingerd te hebben gekregen werd in 2019 uiteindelijk de succesvolle Bowie tribute band St★rman opgericht en zal hij tevens acte de présence geven tijdens de Bowie Concert tour die dit najaar plaatsvindt. Baarda komt wat looks en stemgeluid betreft griezelig dichtbij, hij zou zo een reïncarnatie kunnen zijn; gaat dat zien!
Dus wil je bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer tijdig via de mail: stichtingkunstprojecten@gmail.com .
Graag tot Zondagmiddag 23 Oktober.
Groet Henk Verhoeven
Stichting Kunstprojecten Tilburg
stichtingkunstprojecten@gmail.com
tel: 013 – 543 33 49, 06 – 447 45 911.