Concert “Duo Lang & Gelukkig”

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert het concert “Duo Lang & Gelukkig” in het restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Het concert vind plaats op Zondagmiddag 29 Januari. Als u bij het concert wilt zijn, kunt u via de achterkant van het restaurant naar binnen gaan via de Reeshofdijk.

Inloop concert: vanaf 14.00 uur.

Het Concert is van 14.30 uur tot 15.30 uur.

Entree: 10 euro per persoon, cash betalen – pinnen is niet mogelijk.

Graag vooraf reserveren via: stichtingkunstprojecten@gmail.com

Achtergrond informatie van de artiesten “Duo Lang & Gelukkig”,

Peer de Graaf en Michaël Breukers. Peer de Graaf zang en cajon, Michaël Breukers zang en accordeon brengen bij “Giardino d’Italia” Nieuw Leven. Een muzikaal en theatraal programma met nieuwe liedjes en improvisaties. Lyrisch en komisch, weemoedig en uitzinnig met respect voor de schat van het moment. U bent van Harte welkom !

Dus wil bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer dan tijdig via het mailadres: stichtingkunstprojecten@gmail.com .

Graag tot Zondagmiddag 29 Januari.

stichtingkunstprojecten@gmail.com