Jubileumfeest Stichting Kunstprojecten Tilburg

Beste Mensen,
Op Zondag 12 Juni 2022 is er een “Jubileumfeest van de Stichting Kunstprojecten Tilburg”.Deze stichting is reeds 20 jaar actief in Tilburg. Daarom heb ik Henk Verhoeven – de voorzitter van deze stichting, bedacht om een feest te gaan vieren in het “Cultuurbos – Bosvreugd”. Op dit feest zullen twee dichters optreden, te weten: Nick J.Swarth en Hans d’Olivat en zijn er optredens van Peer de Graaf samen met Michael Breukers en is er een optreden van het jazztrio Mrs.Jones van Heyhoef Coolvibes, en is er een dansavond “Terugspoelen” met D.J. Henk the Hype. Daarnaast is er in een tent buiten een schilderworkshop van beeldend kunstenaar Ceciel van der Weide.
Het feest begint om 14.00 uur en duurt tot 23.30 uur. De entree is gratis ! Dus komt allen naar dit “Jubileumfeest”. Meer informatie over deze Stichting is te vinden op de sites: www.stichtingkunstprojectentilburg.nl En op de site: www.kunstdichterbij.nl En op de site: www.tekstwevers.nl
Graag tot Zondag 12 Juni in het “Cultuurbos – Bosvreugd”– Reeshofdijk 12, Tilburg. Zie: www.bosvreugd.nl